Thursday, November 11, 2010

shbt... kau teristimewa



Assalamualaikum...
Alhamdulillah dapat lagi jari jemari aku menaip sepatah dua kata untuk melakar kata-kata di anjung sesawang ini. Video ini aku reka khas buat kawan2 yang sangat ku sanjung pekerti mereka. merekalah sahabtku dunia dan akhirat.. sahabat... semoga kita dipertemukan lagi di ssyurga nanti...
Syukran yang tidak terhingga atas kasih sayang kalian yang seinfiniti banyakknya.. apa yang selalu aku doakan adalah.. semoga aku dan kalian sentiasa berada dibawah naungan hidayah dan Magfirah Allah...

Sekarang memang susah nak jumpa sahabat yang baik seperti kalian. baik dari semau segi.. walaupun terkadang kita berbeza pandangan dalam sesatu perkara.. namun itu bukan perkara yang besar untuk di bahaskan. malah rasulullah meraikan perbezaan pandangan di kalangan sahabat-sahabat..

Sudah ramai antara kita yang membina keluarga sendiri... tak lama lagi bertambah lagi seorang kawan kita yang akan bertukar status.. biarlah apa juga status yang sedang kita sandang yang penting ukhwah yang diikat kerana Allah ni.. akan ke akhirnya.. dan bertemu di syurga.. shbt.. hayati lah secebis video yang daku titipkan ini.. mudah-mudahan kalian akan mengingati saat2 terindah kita di bumi ilmu ini...

Seusai solat.. doaku sentiasa mengiringi langkah-langkah kalian.. yang aku pinta dalam doaku adalah.. aku berharap.. doaku dan doa-doa yang kalian panjatkan pada Allah akan dimakbulkan.. amiennnn...

<>>

No comments:

Post a Comment